ABAH

from : KANG

iap2 minggu ayah aku akan bank in duit poket.yela aku student lagi.so mmg kwajipan ayah ku tuk msukkan duit.smlm duit aku dah abis.nak call ayah aku cam mlas lak.xnk gngu die.mb die lap nak bank in duit.tp td msa aku nak keluar,aku check kt ATM duit xmsuk lagi.
So nak xnk aku call la mak aku.mlas nak pinjm mber dlu.t brhutang bnyak lpa lak nak bayar.mak aku ckap abah tgh tdo.die lpa nak msuk duit.t ptg abah msukkan ye.aku pun mengiya kan kta2 mak aku.xmk msyhkan abah.
dalam 20 minit kemudian mak aku tepon semula.mak cakap abah dah bank in duit.bru je balik dengan basah kuyup.mak kata tgh hujan lebat td.abah aku g jgak msuk duit.katanya kat mak aku tkt aku xde duit nak mkan.
Ayah aku sanggup redah hujan smata2 nak bnk in duit tuk aku.sanggup bsah kuyup tuk anaknya ni.time 2 aku rasa nak nangis pn ada.tharu dibuatnya..
aku tau ayah n mak aku akan wat pe saja tuk aku.janji berkaitan ngan pelajaran..
so pada mak n abah,I LOVE BOTH OF U SO MUCH!!!
Adik doakan mak n abah lam keadaan sejahtera,sihat2 slalu n sntiasa gembira...
TQ so much mak abah....