To all the people outside there..:)

salam.sekarang,baling dadu kat tanah,then tengok,no ape yang klua.harap2 no luck yang keluar.yerrr,ini situasi aku sekarang.rabu(16.3.2011),aku akan ade interview dengan irish.aku dah cuba yang termampu untuk hadapi interview ni.cuma,perlukan doa dan cube bertawakal lpas interview.

dah 18 tahun lebih aku hidup kat bumi ni,jumpa macam2 orang,cabaran ni,itu,jatuh bangun aku,then,last2 medic pilihan aku.rabu ni,macam penentuan untuk aku dapat tempat dkat ireland ke tak.yes,Ireland impian aku sejak dari f1.lepas interview,lepas lah aku ke ireland,insyaallah.aku tau aku akan sakit la jugak kalau impian aku hancur,tapi ape boleh buat,redha and just terima ape2 keputusan.hari rabu jugak,hari untuk aku lepaskan segala usaha aku untuk interview ni.takpe penat,janji dapat rasa manis die berusaha.

Aku harap siapa2 yang baca ni,tolong doa kan aku and juga sume coursemate aku sama2 ke ireland.dah nak dekat setahun dengan dorang,and insyaallah akan sama2 dengan dorang sebelum aku jadi doctor,aminnn~
tak lupe kawan2 aku dari dulu,yang sama2 nangis ketawa,aku harap korang berjaya jugak capai impian,tak kire dalam ke luar negara.ape yang penting,matlamat korang tercapai.

last but not least,aku tak perlu takut,aku tau,aku ade Allah,agama aku ,doa2 family n kawan2 aku,teman aku untuk interview ni,insyaallah..:)