grateful..:D

assalamualaikum w.b.t

aih,makin lama makin aku rindu n sayang semua benda depan aku ni.dah nak masuk 19 dah pun aku,kena lah peka dengan keadaan depan aku semua sekarang ni.btw,minggu lepas aku dah pergi 2nd interview.alhamdulillah ok kot.just redha je dengan ape2 ketentuan Allah kat aku.err,one thing for sure,aku nak cakap,if jadi ape2 dekat kite,jangan lupe doa.doa changes everything.doa yang betul2 ikhlas la..:)

lately,aku suke dengar lagu zain bikha,tambah2 yang ini.tenang je rasa hati,ni sebab aku dengar dari blog adam la  ni.hehe.erm,thanks dekat family,kawan2 aku,yang doa2 kan aku ni.aku appreciate sangat.n abang2 n kakak2 ireland lagi la baik,sanggup korban macam2 nak tolong kitorang budak2 pre med ni.tambah semangat nak belajar sama2 nanti..:)

sekarang macam2 cerita jadi kat malaysia kan,Bersih 2.0 jadi topik utama.err,aku no komen benda2 ni,agak sensitif kan,lagipun tak cukup ilmu nak cakap itu ini,just dengar dari media2,blog sume ,ntah betul ke tak kan.no offense.semua orang ade stand die yang tersendiri.yah,time for me to become a more mature person,tak nak ambik port sangat benda2 kecik ni.bukan ape,insyaallah masuk medical degree nanti(tak kire mana2 pun),aku kena kuat.kuat ingatan,kuat jaga diri,jaga iman semua.nak jadi doktor,doktor yang bagus,bukan kejar pangkat harta je,amin~

sampai sini je post aku.aku nak mintak maaf dekat sape2 yang terasa dengan aku selama ni,well,human is not perfect kan,still banyak lagi lopak sini sana,kena upgrade itu ini..:D

ok,sekian,2 je.salam.