AKU SUKA LELAKI,SALAH KE?-KUNG

Hello sume,arini aku berblogga balek atas 1 tujuan.sebenarnye aku nak buat pengakuan yang aku dah lama suke beberapa lelaki ni.jadi,aku nak luahkan kat blog aku sendiri,bolehkan?ape aku kisah korang marah ke tak,ni blog aku kan?haha..

Laki pertama nama die aku rasa dah tak rahsia da.aku tau yang die ni sangat2 la popular.die idola aku.nama die jadi kebanggaan aku.biarlah 1 dunia tau yang aku suke die.semua orang tak kira laki ke perempuan ke,sume minat die.so,kita ramai2 share je la ye kasih sayang die.kata2 die banyak bimbing aku jadi orang yang tau la tentang asas akhlak sume tu.kalau aku sedih n alami zaman kekalahan kan(ayat takleh bla,aku tau.),aku salu ingat nama die.aku taknak la gtau nama die.aku tau korang tau.fikir2kan lah..:)




Laki kedua,nama die rahsia la.mungkin beberapa orang teman aku kat sekolah sume da tau nama laki ni.agak femes la gak kat sekolah aku.kira kalau nama aku keluar je,mesti nama die yang member2 aku kaitkan.kalau nak tau gak,g cek kt facebook aku.laki ni baik gile.die dah lama temankan aku.dari kecik sampai sekarang still temankan aku lagi.tak kira la aku masa tu tak hensem langsung ke,baru bangun tido ke,die sentiasa terima aku.die sentiasa nasihat aku kalau nak buat 1 keputusan tu,mesti ade sebab dan akibat.so,keputusan aku suke die,aku da cek sebab dan akibat die.mesti korang tertanya2 kan,apsal aku suke laki ni?hey,korang bayangkan la kalau dah dari dulu die temankan korang,dengar masalah korang,jaga kebajikan korang sampai sekarang,sentiasa terima baik buruk aku,tipulah kalau korang takde perasaan kasih sayang kat die kan.camtu la keadaan aku sekarang.dah lama da aku suke die.keputusan aku,aku takkan ubah,memang aku akan suke die sampai bile2.lantak korang lah nak cakap apa.yang aku nak cite pasal laki ni,die memang hebat dalam hidup aku.die berikan aku inspirasi.naikkan aku masa aku terjatuh,n die selalu tolong aku dalam hal2 berkaitan ngan akademik dan agama.yup,agama islam tu penting.sangat penting kan?

setiap hari,die akan balik ke rumah pukul 12 malam,n esoknye akan bangun dalam pukul 5.terus pegi surau n sampaikan tazkirah setiap pagi.masa aku sekolah rendah dulu,aku tau aku jahat,die yang bimbing aku jadi baik.aku rasa la kan,die tau aku suke die.cume aku tak berani luahkan kat die je.aku harap die tau yang aku suke die...:)

kat sini aku gtau la,nme dedua laki tu.aku tau korang nak tau kan.hurm,kenalah gtau gak.takpelah,korang jangan marah aku lak n taknk kwn aku lak pasni.tapi aku rasa korang tak marah kot.kot la kan.

ok,nama laki yang 1st 2,senang je-muhammad s.a.w..kenal tak?
nama laki ke2 ni,ahmad husni.tu nama ayah aku la.aku tau ramai yang suke ayah sendiri kan?tapi ade gak yang tak suke,tu lantak pegilah kat dorang..:D

hah,kantoi,korang mesti pikir len kan masa mule2 baca post aku ni.korang ingat aku gay la tu.ish2,tak patut,tak patut.aku saje je kasi title gempak sket..

kay,chailow..


p/s-ni aku nak elak salah faham,aku nak gitau-AKU TAK GAY!,HAHA