PAK YA.....(5 HARAKAT YER)-kung

Hai2,wassup2 yo2 n segala mak nenek punye bahasa salam perkenalan.dah lama aku tak berblogga.yela,aku sibok an,projek sini sana.8 juta ngan projek datuk ni,datuk tu,nenek anda.takdela,aku cuma malas nak update jer.punca die password yang kang buat panjang2.die guna no i.c die.aku malas nak ingat.ha,kantoi aku da gtau password blog ni.lepas ni korang boleh mintak kang no ic die n tolong update blog ni bole?haha,kang,sori aku da tergitau password blog ni.pandai2 la ko g nyorok no ic tu.aku da gtau wat la password laen.lantak ko la kalo polis ke,swat ke,fbi ke,yakuza ke,cari ko semata2 nak tau password blog ni.aku tak tau yer kalau ko kena buru sepanjang hidup.sape suh letak password cmni.sori,aku malas nak padam ayat aku kat atas,penat menaip.kantoi pun kantoi la.:p..aishh..opps,kembali ke mood normal..:p

ok,korang nampak tak tajuk kat atas tu?ha,jangan men2 ngan name ni yer.name die memang legenda la senang cite.kalau korang kena kejar anjing ke,kucing kejar ke,hamster ke,singa ke,sukati la bende ape keja,jangan risau.sebut name pak ya 3 kali.lari la anjing tu.ehhh,aku memain je.jangan korang test betul2 lak.fobia lak aku dengar bunyi test2 ni.yela,test jpj la dol.haha.ok la,pak ya ni sebenanye name senior aku kat sekolah anderson dulu.die senior tua setahun dari aku ngan kang.kirenye die skang 19 da la.nama die ni cukup popular kat sekolah aku tu.sebut je pakya,sume tau.tanye la kat pakguard ke,tukang kebun ke.mesti tau punye.contoh perbualan kalau korang nak tau pakya tu sape..:)

engkau:cik2,kenal pakya tak?
mangsa:err,kenal la sangat..(muke sedikit takut)
engkau:owh,yeke.camne boleh kenal die?
mangsa:sebab muke die sentiasa ade kat anderson ni.
engkau:owh yeke.mana die?
mangsa:tu ha,baru je cakap.
engkau;a'ah la cik.

ok,perbualan die mesti camni,sebab pak ya ni jenis cam muke die memana korang akan salu jumpe la.sebut name die je,die da ade kat depan korang.wei,aku tak tipu la.sukati la nak caye ke tak.ok,sesi merajuk jap..:p
ok,aku ok da.haha.takdela,die orang tua kata ape,ha panjang umur.kire memang die panjang umur la.ye la kot,pasal dari muke die je da muke cam orang hidup 100 tahun.ok2,tu aku melawak je.sila jangan ambik serius..:p

die ni banyak kelebihan atau orang putih panggil ability.cei,cam dalam game lak kan.die ni seorang pemain bola sepak yang hebat.tak silap aku,die wakil malaysia atau wakil malaysia dalam pertandingan flora dan fauna.opps.budak2 anderson je paham...:)

die senior yang baek juga la.ha,die ni banyak awek tau.serius aku tak tipu.tangan die sentiase pegang henset.kirenye kat sekola tu,memang tangan die pegang henset je.aku jumpe die kat bilik air pegang henset,jumpe kat sekolah pegang henset.kirenye kan,die tu kembar la ngan henset tu.ape aku cakap ni.adoii2,sila la paham2 sendiri ye.aku tak reti nak terang.

ciri2 beliau..:-

1.tinggi

2.badan tegap

3.rambut ala2 elvis.

4:muka tanpa jerawat.(tak tau la ,tak penah cek muke die dekat..:p)

5:digilai wanita akhir zaman

6:karismatik(camne eh?.aku hentam je.)

7:muke ala2 pelakon boys over flowers versi kaum lain(taknak gitau kaum ape)

8.camouflage

9:sila tambah ape2 yang patut.

ha,korang tak kagum ke ha?gile la,aku kagum ni,aku excited gile la.(sori,aku tak gay yer)
kepada kaum2 wanita yang ingin mengenali beliau,sila la komen kat mana2 tempat yang boleh dikomen.
aku nanti pandai2 la cari myspace die ke facebook die ke.ntah ade lagi ke tak myspace die.yela,bese la orang lama.myspace tu da jadi fossil ko tau tak.

ok,aku da ngantuk gile ni.saje nak merepek2 kat blog ni.cam takde keje nak buat da.aku harap sangat2 pakya tak jumpa n bace blog ni.sebab kalau die bace,alamat nye,aku tak sempat la ambik result spm aku..:p
ok la,nanti aku akan update la pasal result spm aku ngan kang ke.kita tengok la(cei,kita?haha),happy ending ke bad ending ke.cuak la plak.adoii.ok la,skang waktu untuk aku tido.jam antarabangsa menunjukkan skang pukul 5.36 pagi.dan aku time ni la baru bole start nak tido.gile tak gile la aku ni.ok2,aku nak g suboh dulu la.adoii,pemikiran sila la positif.haha.ok2,bye fans..haha