takde tajuk

salam...

aku blur betul la nak letak tajuk apa.perlu plak letak tajuk.jadi,aku letak tajuk common blogger takde idea nak letak tajuk(eh,paham aku cakap ape?).

ha,rumah aku dah ok skang.takde masalah sangat.kipas dah ade.lama dah ade sebenarnye.tapi kipas biasa2 je la.tak main la aircond2.anak dato' boleh la.masalah skang suis rumah ni selalu blackout ttibe.aku nak charge laptop je blackout.takkan overload kot.gile ape,camtu aku kena cover2 la letrik.malam2 kena bukak lampu tandas dengan kipas ruang tamu je.kalau bukak lebih2 karang blackout.(sedih tak?)

setakat ni,ok la hidup dekat sini.dekat penang kan,mesti la best.lawa pun tempat die.aku hari sabtu ke ahad ke,pergi la keluar mana2.hari2 pub boleh keluar sebenarnye,tapi sampai pukul 11.ek eleh,ni pun nak gtau.

pelajaran baru start sikit2 je,jadual aku sampai pukul 7 petang.pukul 5-7 petang,subjek basic biology dengan chemistry.gila,aku baru tau,biology pun masuk chemistry ngan fizik eh?gila laaa..chemistry ngan fizik plak belajar lain2.aku tak tau apa la yang aku kena blaja nanti.pecah la kepala aku.adoi.

eh,ok la,aku nak out dulu.ade hal nak settle.(ayat common blogger jugak yang nak tamatkan ayat)


p/s-orientasi aku 3 hari je,macam takde ape2 je,so,skip la kan?xD