Reminiscing the Old Day

salam rakyat jelata...


yeyy,aku update blog lagi.suka tak,suka tak?.....(tiada respon).terbaiklah 3 bulan sekali.sumpah aku takde idea nak update.bajet nak buat blog ni macam diari la konon2nye.bajet macam nak tulis life kat kolej camne.then macam tahun depan,budak2 yang baru nak masuk college life,search kat google kan,"macam mana life di kolej,best tak life kat kolej?"sekali terkeluar la blog aku kat search utama.cei,bajet lah,pembaca pun takde.takpe2,aku redha,aku sorang baca pun boleh.tak kisahhhh punn.......:"(

sedar tak sedar,dah 5 bulan lebih aku kat kolej ni.dah nak masuk januari 2011 pun.siot lah aku tak sedar pun.tapi bila aku ingat balik,tahun lepas bulan disember ni,masa aku form 5,budak2 form 4 sume dah balik cuti akhir tahun,form 5 plak kena tempuh spm kan,so stay kat sekolah.ramai2 tido dkat blok lekir n tuah.sume form 5 je.best memang best.sedar tak sedar,gile lah,dah setahun rupenye,rasa macam tak lama pun masa tu.tapi tu lah,masa cepat berlalu.aku dah nak masuk 19 dah tahun depan.masa ni la,nak pikir macam2.pikir nak study camne,pikir nak hidup sorang,pikir nak kawin berkawan sume lagi.makin dah besar,banyak lak masalah timbul.heh,tak tau la kalau masalah tu timbul sebab aku sendiri yang nak cari masalah tu.


ingat2 balik,aku rasa diri aku tahap paling pemalas masa dekat kolej la,paling rajin time pmr,kan best kalau diri aku skang ni macam zaman aku pmr dulu.dah,aku kena lupakan benda lama.biarkan jadi kenangan.tapi aku tetap rindu zaman aku sekolah rendah,menengah sume.masa tu,fikir nak cuti cepat je.sekarang ni,dah ambik course medic ni,memang aku tak fikir cuti sangat,sebab aku tau,dah ambik medic,berterusan la aku kena belajar semua2.yeahh,world of medicine is always turning and turning,gather all the knowledge from the outside,not from the books..:)


aku ada dalam 5 bulan lagi,nak habis pre med course,then terus ke degree.tengok la buat kat mana.aku tak kisah.takdela,aku sangat kisah sebenarnye,tapi kalau takde rezeki nak buat camne la kan.


ok lah,kejap je nak update ni,sebenarnye nak update bulan lepas post ni,tapi disebabkan wifi di kolej aku paling laju,so,aku terpaksa tangguh2 sampai bulan ni.btw,lagi sebulan aku dah jumpa final exam sem 2,kena buat betul2 ni,tak nak pisang berbuah 2 kali..:(


p/s-aku rindu gila zaman aku lepas habis spm,lepakk je keje.heh,ko memang camtu saiful,pemalas..-_-"