Sana-sini

salam..

yahh,aku nak cerita sikit ni.apehal la aku pergi sana sini,mesti perempuan je penuhh.dekat kelas aku pun,laki minoriti.jangan citer kelas la,citer 1 kolej aku senang citer.pergi sana sini,aku jalan je tutup mata,bukak mata balik,dah berhimpun perempuan depan aku.macam senang citer,dah macam jemaah haji dah sini.slack tak cukup pakaian je.koff,koff(batuk),bukan semua..xD


dekat sini,perempuan la berkuasa.kat kedai makan,kedai itu,ini,memang penuh perempuan je.laki,ada la sekerat dua,tengah hisap rokok ke.err.aku tak hisap,tak hisap.aku siap nasihat dorang lagi ade la.hehe


yeah,sem 2 menyaksikan bahawa,impian aku nak tido sampai pukul 12 tak jadi kenyataan.skang,kelas start pukul 8 pagi,then sampai la ke petang.kadang2 sampai pukul 7 petang.habis kelas je,dah macam zombie dah.yela,tahan ngantuk.tapi ade advantage die jugak,skang,jumaat cuti kot.so,sem 2,aku dapat 3 hari cuti.yeyy..-__-"


btw,januari ni konfem ade intake baru kat kolej aku.so,aku akan tengok,bapak ramai budak perempuan yang akan masuk kat kolej ni.maka,ia meruntuhkan sanubari aku sebagai budak lelaki yang dah sekolah laki 5 tahun berturut2.agak shock culture di situ.kot.dan,laki akan terus kalah dari segi bilangan,tapi tidak kalah di bahagian lain.sila buat2 paham.


dan fakta penting,berkurangnye laki,dan bertambahnye perempuan,maka,laki2 akan jadi hotsetaff.so,kaum laki berjaga2 lepas ni,perempuan kejar.hahaha.tambah2 plak,aku bace kat paper,laki melayu skang kejar perempuan arab yang hot2 tu.lubnan sume tu,muke standard2 nancy ajram..:D




ok,murid2,fakta terbaru,laki hotstuff skang.tapi aku tak la.


chow...btw,tahniah malaysia.indonesia,janganlah gadohh.tak baik.