Paranoid

salam..:)

semalam(25/5/11),aku dengan 5 6 orang member aku,pergi lawat sekolah lama balik.takde ape pun,nak ambik sijil spm je.alang2,aku memang nak jumpe cikgu2 pun.rindu kot.tapi dapat jumpa berapa orang je,sebab yang lain dah balik.aku nak gile jumpa madam Lim,tapi sedih la,die dah balik awal.sedih aku..:(

wah,sekolah skang dah lain la.kantin sume dah up(boleh la),masjid memang besar,then yang lain tak berubah sangat pun.jumpe cikgu shahrul,macam biasa la,tergelak2 dengar lawak sindir die.haha.memang semua kena drop semalam.haha.

tengok blok kasturi,lekir semua,teringat plak zaman form 5 dulu.time perkampungan ilmu,lepak dekat dorm pucong.prep malam jumaat ponteng,pergi bakar hotdog dengan segala jenis hape tah nugget semua.dah la gune heater budak form 4..:D

tapi serius rindu sekolah tu.dulu masa f4,biasa dari ipoh nak ke seremban,mesti aku muke sedih je dalam bas tu.sampai pulak time maghrib,dengan langit mendung nye,memang tambah lagi sedih.tapi semalam lain plak,time nak balik ipoh plak yang macam sedih.tapi,aku rindu suasana die je,tapi bukan style belajar.kalau bab belajar2 ni,penat gile lah.hampir seminggu tu busy je.dengan kelas habis lambat habisnye.tapi ok ape,kalau tak pasal kelas2 ni,hancur spm aku.

then,pergi hantar azam dekat rumah die.first time pergi rumah die.jumpe rumah nabil semua.tapi die takde plak.pergi skuba kot.lepas ni dah susah dah nak jumpe semua orang.ha,lupe nak cakap,kitorang jumpe lisa surihani jugak dekat klcc tu,dating dengan yusri.lawa la plak die pakai baju kuning tu,yusri errr,boleh lah,just kalau shave janggut sume,aku rasa lagi hensem..:p

ok lah,tu je nak update.malasnye.