Aku Bukak Facebook Pastu Terjumpa Sesuatu!-KUNG

Salam semua..

korang mesti layan Facebook kan?mesti punye la.zaman sekarang ni sape takde facebook?majoriti mesti ade facebook punye.tok2 imam pun ade facebook,ini kan pulak budak2 remaja zaman sekarang kan.Uncle yang jaga kedai 7-eleven pun suruh aku add die kat facebook.ok,tu aku tipu.mana ada.aku yang nak add die adela.ok,tu pun aku tipu gak.senang cite,aku tak kenal sorang pun uncle di 7-eleven.takde keje nak kenal uncle 7-eleven.baik aku kenal ngan kakak di 7-eleven..:p

kembali ke topik yang asal,sedang2 aku klik sana,klik sini.aku tengok kat status fren2 aku,aku jumpe sorang artis ni.die memang terkenal la.senang cite,semua perempuan minat die.die menang banyak gile anugerah Oscar.tapi,die kat Facebook tak popular sangat la.aku pun tak tau apsal.korang add la die nanti.maksud aku yang perempuan la.gay pe laki nak add die.aku tengok kat status tu,die macam boring,aku pun tak tau nape.korang tengok la status die kat bawah ni..












nampak tak?maksud aku,nampak tak yang die tengah bosan gile masa ni.korang pegi la layan die.korang mesti tau nama pelakon ni kan?jangan cakap yang korang tak tahu.aku pun tau mamat ni.aku memang tak penah layan cerita twillight tu.aku tau pasal mamat ni sebab,sebab,aku jelez.apsal perempuan ramai minat die ha?ni yang tak puas hati ni.haha.dah,tu je aku nak gitau sebenarnye.bye.:D