Go Arsenal GO!-KUNG

salam..

ok,harini aku nak buat pengakuan la.sebelum ni aku tak kisah sangat club2 bola mana yang aku minat.sebabnya,aku minat semua kelab terer2.bak kata member ak hafiz,ko ni takde pendirian tetap la.so,skang aku dah decide,aku nak sokong The Gunners a.k.a Arsenal.HAHA.bawah ni gambar aku menunjukkan betapa fanatiknya aku dengan Arsenal..haha








ok,gaya aku menunjukkan aku minat gila ngan arsenal.sampai aku jadi cmtu.haha.ape?muke takleh blah?sukati la.motif aku baju tu je.haha.kat bawah ni lak,musuh arsenal.HAHA.






haha,aku pun sebenarnye tergelak tengok gambar ni.tapi,lantak la,aku kisah pe muke aku hodoh ke ape,janji dapat tunjuk aku buat "thumbs down".ade ke perkataan thumbs down?ntah,aku men letak je..:D
seperti yang saya nyatakan di atas,motif utama bukan muke,tapi baju yang aku pakai.haha.

kepada izzati liyana a.k.a jet,ambik ko,MU takkan selama2nya menang.HAHA.ok,tu je aku nak gitau.aku sokong arsenal.tu je.tak penting pun kan?kepada peminat2 MU di luar sana,sori beb.ape2 hal pun,tunggu Rooney sembuh dulu dari sakit die ok.pastu baru bleh menang..:D



p/s-rambut aku kena potong nk pg interview nanti..adoii..:(