Interview minggu depan-Kung

salam..

untuk menghilangkan rasa boring duduk di rumah,aku apply scholarship mara,untuk membolehkan aku kembali belajar,supaya tidak menghabiskan masa dengan beronline dan menghabiskan beras.apsal aku rasa,makin lama hiudp kat rumah tanpa buat ape2 ni,sangat la bosan.serius bosan gile.macam dah takde arah tuju dah.tengok jadual waktu aku,ni di kira normal tak?ceh,jadual waktu~

11 mlm:mule mengonlinekan diri di internet.bukak ym,facebook sambil berchat dengan warga2
             korea.takdelah,chat dengan kawan2 la.yang perempuan aku anggap gadis2 korea n laki
             aku anggap korang anggota kumpulan super junior.bangga tak?

6pg:mule mengoffkan diri dan laptop untuk solat dan mandi

8pg:makan,tengok tv 4 minit,kembali online.

2ptg:solat,dan mule untuk tido sambil mengunci jam tepat pukul 5 ptg.

5ptg:masih lagi tertido walaupun jam umpama bunyi bom.

6ptg:baru bangun dari tido dan mandi dan solat

7.30 mlm:solat dan kembali tido.

10 mlm:bangun,solat,tido.

11 mlm.kembali bangun dan online.aktiviti berterusan dari awal bulan februari sampai sekarang.

amacam?normal tak waktu tido aku?kira ni memang taraf manusia biasa la kan..:p
sekarang ni,aku tengah pening,nak buat esei BI mara,resume lagi,dan macam2 lagi la.nak cari info tentang mara la.itu la,ini la.dan lagi 1 penting,rambut mesti kena potong.aku dah simpan 7 bulan da.gila tak gile la.takpe,biar rambut pendek,nanti boleh tumbuh balik,interview sekali je,mana bleh tumbuh blek.apakah yang aku merepek ni?masalah skang,aku tak tau nak potong rambut style camne.adakah rambut2 macam di bawah ni?
















ok,aku tau,bapak perasan aku nak rambut2 camni,tapi,ni cume cadangan je.ok tak pergi interview rambut cmni?konfem dapat punye la kot.HAHA.sebenarnya,aku layak buat rambut cam kat bawah ni je..























ok,aku rasa style ni lah yang paling sytle,ape aku cakap ni.lantak lah.tapi aku cakap betul la wei,konfem interview tu nampak rambut ko cmni,konfem die terus bungkus ko anta g oversea sana.amek ko,belajar leklok sana ngan rambut cmni.jangan men2 wei,ngn rambut camni,hairstylist salon pn tak mampu buat.ko tengok muke die kacak bergaya je,optimistik sume tu.HAHA


ok,tu je aku nak cakap,aku kena potong rambut pendek je nak pegi interview ni.berbelit la lidah aku lepas ni,nak try speaking,aku da ar english hancur.

ok,bye,salam,jumpa lagi,post akan datang..:D