Trimas HACK AKU..

salam..

ok,otak aku skang tengah blur sebab esok,interview mara akan bermula.so bersiap sedia la panel2 interview untuk menerima aku yang memang hancur gile ni.dengan tak ready sangatnye,rambut tak potong nye,kredit handphone takde(ape kena mengena?),dan macam2 lagi la.seseorang tolong ajar aku speaking boleh?aku tau sikit2 je.I am 18 years old,i live in ipoh,ha tu je la aku tau.len tak tau.eh,esok masa interview boleh bawak kamus kan?aku nak guna kamus la masa nak jawab soalan2 panel2 tu.Interview plak pukul 9 pagi.masa tu patutnye masa untuk aku berwirid..ceh~
aku sanggup untuk post kat blog ni walaupun esok nak interview.bangga tak,bangga tak?haha,ok,aku gurau.dah takde bende nak buat kan,bek aku post bende2 yang membolehkan ade orang berhenti singgah di blog ni..:D

aish,tak masuk tajuk lagi.sebenarnya,aku nak cite,yang aku penah kena hack kat myspace dulu.masa tu kira2 dalam bulan 8 taun lepas.aku masa tu,mana layan facebook ngan blog2 ni.buta IT lagi masa tu.ceh,padahal sampai skang aku buta IT,tu pasal aku rabun,apakah?ok,masa tu,cuti penggal bulan 8 tu,patutnye,cuti sampai seminggu kan,tapi sekolah aku,die buat kelas tambahan untuk budak2 f5,jadi,ktorang kena balik awal la,cuti hari jumaat tu,hari selasa petang tu,dah kena balik dah.kiranya,5 hari la cuti.kira ok la 2,nak dekat spm da pun,bajet baik je aku.masa tempoh 5 hari cuti tu,aku ambik la kesempatan online myspace aku,hari 1st tu ok lagi.hari 2nd,aku on myspace aku guna phone,aku perasan pehal default pic aku tertuka kan.aku ingat,mungkin on gune phone ni,die ade mabuk sket.so,aku buat tak layan je la.

masuk hari ke 3,aku on myspace aku dekat laptop plak,tengok2 kan,ade buletin komen dengan status komen.aku pkir,bile masa lak aku rajin post2 buletin ni?status pun aku jarang ubah.aku bukak2 je post buletin yang kononnya dari aku tu,aku dapat beberapa komen dari budak2 skolah aku la,yang online kat myspace tu gak.antara komen2 die-"ko sihat x ni pol?","x sngka ko ni jahat gak eh,haha","bapak berani ko kasi buletin cmni!" dan pelbagai lagi reaksi terkejut mereka.aku naik plik la kan,pehal dorang terkejut sangat ni?ape aku anta eh?aku pun scroll la ke atas kan,aku terkejut aku anta komen lebih kurang macam ni-


Malam ni aku nak pompuan!ade sape2 bitch nak kenal aku tak?malam ni boleh la kita tett,tett,tett,tett(harap maaf,sila bayangkan sendiri ayat sambungan die mengikut ketinggian imaginasi anda)

Aku punye la terkejut,aku tengok la tarikh post tu hantar,tengok2 sehari sebelum aku on myspace aku masa tu,kiranya masa tu aku online gune phone tu la.aku pikir,bile plak aku jadi gila semalam?aku rasa aku normal je smalam.takde aku mengigau malam2,pastu on kan myspace aku,pastu hantar bende2 camni,gila power aku.aku masa tu dah bengang la,pastu aku tengok la beberapa komen yang dihantar kat aku,komen2 lain tu,komen bese2 la,tapi ade lebih kurang 10 camtu,komen cam marah kat aku.aku tak kenal lak tu,orang yang hantar komen kat aku tu sape,antara komen yang aku ingat lagi-"ko pkir aku pelacur ke ha!ko spe nk kutuk2 aku cmni,ko tgk ak free hair,so ak bitch!?cm2!?"

lepas tu,ade lagi la komen2 lebih kurang camtu,dari perempuan2 len yang aku tak kenal gak.aku bukak plak komen pic aku kan,ambik ko,panjang gile die komen kat gambar aku,kira nak dekat 1 page la gak.dah macam esei mara dah.-__-"..yang aku ingat die cakap camni-"ko sapa nak kata muke ak bruk ha!?ko hrap je nk spm taun ni,doa2 minx stret a la,tp ko prangai cm s*tan!,Allah yg jd kn muke ak cmni,ak bersyukur je ko tau!"..gila lah,masa ni aku dah bengang gila babun ah,tambah lagi bengang,Naqi ngan Syahrin zikri lak anta komen kat aku cakap camni-"eh bro,ko pehal upload gambar blue ha?ak x sngka lak ko cmni,sedih ak".aku masa tu,memang dah mendidih gile la,apehal aku lak yang kena ni,abes 1 myspace tu pikir aku gila seks.aku dah mintak maaf dekat orang2 yang dapat komen2 lucah tu,kata myspace aku dah kena hack,dorang tak caya.budak2 sekolah aku je la yang percaya pun.terus aku tak online sampai nak balik sekolah dah selasa tu.

balik2 sekolah,kecoh lak,aku punye myspace hantar bende2 lucah plak kan,dorang tau myspace aku kena hack,tapi bese la kan,sekolah laki sume,tak lepas dari kritikan2 membina kan..-__-..dalam seminggu gak la,aku kena perli ngan dorang,HAHA.dorang kata mungkin,aku tak sign out masa online kat CC mana2.aku rasa mungkin la,sebab aku selalu tak sign out.nasib baik,member2 perempuan yang aku agak rapat tak kena komen2 dari myspace aku tu,kalau tak,huh,hilang kawan la jawab nya.tapi takpe,mereka semua percayakan aku..HAHA,ayat takleh blah je.member2 aku suruh aku delete myspace tu buat baru,aku cakap la,tak nak la,aku tuka gambar sudah.dorang kata,ek ele,sama je la,ko tuka gambar pun,muke ko gak,takde tuka jadi gambar tom cruise ke ape,tetap ko yang sama.tapi,aku tak delete pun,aku biarkan je,tengok,keadaan kembali normal ape,haha.tapi skang,aku jarang online myspace la,facebook je pun.facebook,aku ramai kawan2 yang aku kenal.kiranya majoriti la yang memang aku dah kenal dah.malas aku nak add2 orang ni,bukan sume layan pun kan.hehe



ok lah,aku nak pegi mandi,pastu nak potong rambut.kecoh kan aku,tak abes2 potong rambut nye.ok,bye..