Aku Mengamuk Lusa Lepas-KUNG

salam kepada semua rakyat jelata.jawab la salam..:p..aku nak tanya,apsal makin lama aku rasa blog ni aku sorang je punya?mana lagi sorang?hidup lagi ke?haha.abaikan.pandai2 la die muncul lepas ni...:p.korang nampak tak tajuk kat atas tu?nampak tak?tak nampak ko rabun..:D..ah,lawak tak jadi.aku tau.tapi nak wat camne.idea da abis.jap,wujud ke perkataan lusa lepas?aku main tibai je guna.rasa macam ade.tapi tak tau la kan..:p..ni ha,aku nak cite,aku mengamuk taw 2 ari lepas.takut tak?takut tak?korang tau ape punca aku mengamuk tak?ha,punca die sebab bende di bawah ni..
















ha,sebab takde letrik kat umah aku.so aku salahkan TNB.haha.sesukati aku je nak salahkan TNB kan.tapi betul la aku cakap kat ko,dah la takde letrik,pastu sorang2 lak kat rumah.memang takleh buat pape la.dengan bosan nak matinye,dengan gelap nye,dengan hujan lebatnye.adoii.nak makan tak nampak,pastu panasnye,nak pasang kipas takleh,nak pasang internet takleh,laptop je la bleh pasang,nak mesej,henset takde bateri lak,nak caj tak bleh.kira memang banyak gila la dugaan aku.jadi,untuk menghilangkan rasa bosan di sanubari(ayat geli sket),aku pasang lagu kat laptop kuat2.lagu yang jenis rock2 tu.pastu,aku teringat,apsal member2 aku ramai yang suke moshing.korang tau kan moshing?so,aku terpikir nak try moshing.aku lompat tinggi2,sambil moshing.ko try lah buat moshing,konfem puas nye.tapi,jangan salahkan aku la kalau bape minit lepas abis moshing,ko pengsan,aku tak tau.moshing memang kasi ko pening la.tapi aku pikir takpe la.lagipun aku dah lama tak exercise,moshing ni salah 1 aktiviti exercise la kiranya.gile tak aku,orang kalau nak exercise pegi la lari2 anak ke,pumping ke,tapi aku buat moshing.ok la tu.nak hilangkan tension kan..:D


setelah beberapa jam aku moshing,aku pun stop.takde la,beberapa minit je.nak mati pe buat lama2.kang hilang lak kepala ko nanti.aku pun tak tau nak buat ape lagi,jadi aku mengambil keputusan drastik untuk kol member aku nama haziq.aku nak mengamuk ngan marah kat die pasal letrik yang dah terputus kat rumah aku ni.korang tau nape aku nak mengamuk kat die?puncanya,sebab ayah die ketua TNB Perak.aku pikir,kalau aku lepaskan mengamuk kat die,letrik rumah aku ade la balikkan?yela,mesti die report kat ayah die pasal bende ni.bijak tak aku?haha.tapi malangnya,nasib baik die tak angkat kol.aku da marah2 da.apsal la mamat ni tak angkat kol?aku nak marah die ni..:D

kira dalam pkul 6 camtu,mak aku pulak balik dari keje.masa tu letrik still takde lagi.aku ape lagi,mengamuk aku tak hilang lagi.lepas je solat asar,aku mengambil keputusan untuk memandu Innova mak aku.mak aku memang sebelum ni tak kasi aku bawak kete mpv,sebab takut aku tak bese lagi.aku tak kira,aku nak bawak gak.mak aku pun layan jela aku,die kasi bawak tapi die ikut sebelah.takut jadi ape2 lak.bile aku da masuk kete tu,baru rasa takut lak nak bawak,tapi pikirkan letrik takde lagi,aku nak gak bawak.lantak la.aku bawak bese2 je.round 1 taman je.takde pecut2.puncanya,aku takut sebenarnya nak bawak.haha.


balik2 je rumah,letrik masih lagi takde.aku ape lagi tak hilang2 mengamuk gak.lepas je solat maghrib,dengan lilin kat tepi,aku rasa nak tambah kan lagi mengamuk aku.so,aku pegi la tido sampai pukul 9 camtu.bangun2 dah ade letrik dah.nasib baik TNB tu datang baiki.rupe2nya,rumah aku ade  litar pintas.nasib baik tak terbakar rumah.patut la,aku tengok rumah orang lain ade letrik,rumah aku je takde..xD

jadi,bile dah ade letrik tu,mengamuk aku da hilang la sikit.untuk menghilangkan mengamuk aku dari muncul balik,aku buat tindakan kejam.aku pegi pasang laptop ngan internet,pastu on sampai pukul 3 pagi.aku pikir,lantak la,sape suruh tadi lama takde letrik,ni aku nak balas dendam.ha,amacam,ganas tak aku mengamuk?takut kan?cakap gak takut.aku kisah ape..:D..

ok lah,tu je aku nak gitau.salam..:^__^





p/s-aku da tengok crow zero 1 ngan 2.bes.orang len sume da lama tengok.aku je baru tengok.loser tul aku..:p