baru sekarang nak menyesal

salam..

berjumpa kembali dalam segmen blog yang bosan ni.macam biasa,takde idea yang letup keluar pada hari ini.sekadar cukup syarat update blog.apa ade kat kepala otak aku,aku tulis.nasib la apa yang ade.jangan menyesal lak,kalau keluar bende2 yang tak masuk akal sume tu.sedar tak sedar,dah 6 bulan dah pun atau lebih,aku lepak kat rumah ni.pikir2 balik,apa aku buat masa cuti?kerja pun tak,apa pun tak.penuh dengan waktu2 tido je.study lepas spm?buang tebiat.tembak lah aku  kalau ko nampak aku study lepas dah abis spm.

ya,tarikh esok,semakin kurang la bilangan member2 aku kat ipoh atau kt fb ni.semua dah sambung belajar dah.aku je terkontang kanting lagi ni.kejar itu ini.nasib lah aku sambung belajar hari rabu minggu depan.tak lah bosan je duduk rumah ni.huh,bile aku dah mula belajar plak,nak duduk rumah.penat la,itu la.tengok je la nanti.ntah la,ilmu2 aku masa f4 f5 dulu,dah lupe plak.hampir semua kot lupe.betapa membazirnya waktu2 cuti lepas spm.kepada junior yang kalau ade baca blog ni,tahun depan,bila dah habis spm,tolong lah belajar balik.kalau tak jadi cam aku.dah totally lupe semua.tolong lah belajar,aku merayu ni.kalau tak menyesal kot.(tengok,betapa caring nye aku,hehe)

apa2 ilmu fizik yang diajar cikgu fatimah n cikgu mozek=20% je kot dalam kepala aku.lain2?hilang~

ilmu kimia yang diajar oleh madam chio=err,ntah la,tak kire plak.tak tau ade lagi ke tak.

ilmu bio oleh cikgu hartini=err,mintak maaf cikgu,saya yang bab f5 macam dah lupe semua je.f4 ade la sket ingat.hehe

addmath oleh cikgu sal=alamak,modul pun aku dah lupe letak mana.camne la aku nak jawab math kat kolej nanti.adoi.

lain2=sama gak lupa.

TOTAL UP=aku kena masuk belajar f4 f5 balik.

btw,aku rindu plak sekolah.tak kira la sekolah rendah ke menengah ke.semua aku rindu.kalau boleh nak masuk balik.belajar bende yang sama je.tapi,memang mustahil la.belajar kat sekolah laki 5 tahun,memang best.cume tu la,dah keluar sekolah,takut perempuan plak.malu siot~

AKHIR KATA,AKU RINDU MEREKA DI BAWAH.:)


P/S-harap2 cikgu semua sihat.penting untuk mengajar kami2 yang lemah ni.tak kire la gelaran guru sains tunku mukhriz atau sains seremban,yang penting,kami2 semua,simpan memori bersama...:)